Ergonomika_service(1).jpg

Сервистік қызмет көрсету

- өнімді сатып алғанға дейін, сатып алғанға дейін, сатып алғаннан кейін әлеуетті клиенттерге ақпарат беру және кеңес беру;

- сатылатын жабдықтың тиімді және қауіпсіз жұмысына персоналды оқыту;

- өнімді сату алдындағы дайындау;

- өнімнің жұмысын көрсету;

- жабдықты жұмыс орнына клиентке жеткізу және оны жұмыс жағдайына келтіру;

- қосалқы бөлшектерді жеткізу;

- қызмет көрсетудегі тұтынушылардың қажеттіліктерін зерттеу;

Жабдықты кепілдікті жөндеу жүргізуге өтінімді біздің сайтта қалдыруға болады

Ол үшін өтінімде мыналарды көрсету қажет:

  • Жабдықтың маркасы мен атауы;

  • Техпаспорттың деректері бойынша жабдықты дайындау күнін және сатып алу күнін көрсетіңіз;

  • Жабдықтың ақаулығы қандай екенін сипаттаңыз;

  • Өз кәсіпорныңыздың атауын, байланыс деректерін және байланысатын тұлғаның ТАӘ көрсетіңіз;

  • Сайттағы онлайн-нысанды толтырыңыз немесе электрондық пошта мекенжайына өтінім жіберіңіз: service@ergonomika.kz

 

Жабдықты жөндеуге және сервистік қызмет көрсетуге қатысты барлық сұрақтар бойынша "Эргономика" компаниясына хабарласыңыз +7 (7212) 910-101, +7 (701) 908-58-18, немесе service@ergonomika.kz электрондық поштаға жазыныздар.

Компанияның мекен-жайы: Кривогуз көшесі 57/2.