ЭРГОНОМИКА
Сервистік қызмет көрсету
- өнімді сатып алғанға дейін, сатып алғанға дейін, сатып алғаннан кейін әлеуетті клиенттерге ақпарат беру және кеңес беру;
- сатылатын жабдықтың тиімді және қауіпсіз жұмысына персоналды оқыту;
- өнімді сату алдындағы дайындау;
- өнімнің жұмысын көрсету;
- жабдықты жұмыс орнына клиентке жеткізу және оны жұмыс жағдайына келтіру;
- қосалқы бөлшектерді жеткізу;
- қызмет көрсетудегі тұтынушылардың қажеттіліктерін зерттеу;
Жабдықты кепілдікті жөндеу жүргізуге өтінімді біздің сайтта қалдыруға болады
Ол үшін өтінімде мыналарды көрсету қажет:
-
Жабдықтың маркасы мен атауы;
-
Техпаспорттың деректері бойынша жабдықты дайындау күнін және сатып алу күнін көрсетіңіз;
-
Жабдықтың ақаулығы қандай екенін сипаттаңыз;
-
Өз кәсіпорныңыздың атауын, байланыс деректерін және байланысатын тұлғаның ТАӘ көрсетіңіз;
-
Сайттағы онлайн-нысанды толтырыңыз немесе электрондық пошта мекенжайына өтінім жіберіңіз: service@ergonomika.kz
Жабдықты жөндеуге және сервистік қызмет көрсетуге қатысты барлық сұрақтар бойынша "Эргономика" компаниясына хабарласыңыз +7 (7212) 910-101, +7 (701) 908-58-18, немесе service@ergonomika.kz электрондық поштаға жазыныздар.
Компанияның мекен-жайы: Кривогуз көшесі 57/2.