Ergonomika_service(1).jpg

"24 сағат ішінде қызмет көрсету" - жеке үйлерге арналған насос жабдықтары нарығындағы бірегей сервистік ұсыныс! GRUNDFOS насосының иесі сынған жағдайда "жедел желі" телефонына қоңырау шалу жеткілікті – және ақаулар 24 сағат ішінде жойылады*.

Бағдарламаның іс-қимыл тәртібі мен шарттары:

 

• 1. GRUNDFOS насосының жұмысында ақаулық пайда болған жағдайда Сатып алушы "жедел желі" +7 (701) 908-58-81 телефонына қоңырау шалып, ақаулық туралы хабарлауы керек. Маңызды: бағдарлама кепілдік талонының түпнұсқасы болған жағдайда ғана жарамды.

• 2. Оператор өтінімді қабылдайды және клиентке объектіге шығуды ұйымдастыру үшін өзінің байланыс деректерін қалдыруды ұсынады.

• 3. Нысанға шығу, әдетте, келесі жұмыс күні жүзеге асырылады, бірақ кейбір қалаларда бағдарлама демалыс күндері де жұмыс істейді.

• 4. Сервистік мамандар бригадасы GRUNDFOS сорғылары бойынша келесі серияларға жүгінген жағдайда объектіге шығуға дайын: ALPHA, JP, JPA, JPB, JPD, KPC, MQ, NS, PF, SB, SBA, SCALA2, SOLOLIFT2, SQ, SQE, SQE pack, UNILIFT (CC, KP), UP, UPA, ups 100**сериясы.• 5. Жеке мақсаттағы жабдықтардың қалған бөлігі (ALPHA SOLAR, CONLIFT, UNILIFT AP, UPSD сериясы 100) қызмет көрсету орталығының шеберханасында жөнделеді. Жөндеу өтініш берілген күні жүргізіледі.

• 6. Клиенттен өтініш алғаннан кейін оператор сервиске өтінімді қабылдайды және қажет болған жағдайда инженердің объектіге шығуын ұйымдастырады. Көшпелі сарапшылар Ақаулықтың себебін анықтап, істің кепілдік екенін анықтайды, сондай-ақ сервистік хаттаманы ресімдейді. Шағын ақаулар тікелей орнында жойылады, ал елеулі кемшіліктер болған кезде сорғы жаңасына ауыстырылады.

 

Егер бұзылу пайдаланушының кінәсінен болмаса, барлық жұмыстар толығымен тегін жүргізіледі.

 

* Бағдарлама қаладан 150 км шегінде әрекет етеді.

** Жабдықтар тізімі кеңейтілуі мүмкін. Жабдықтың нақты тізімін және "Сервис 24 сағат ішінде" бағдарламасы жұмыс істейтін қалалардың тізімін call-орталық операторынан нақтылаңыз.

сервис-4750.jpg

Сервис орталығы «Эргономика» ЖШС мыналарды жүзеге асырады:

  • Grundfos Тұрмыстық насос жабдықтарын жөндеу

- Грундфос жабдығына кепілдікті және кепілдіктен кейінгі қызмет көрсету.

  • Grundfos өнеркәсіптік сорғы жабдықтарын жөндеу

-Грундфос өнеркәсіптік жабдығын кепілдікті және кепілдіктен кейінгі жөндеу Қарағанды қаласында, сондай-ақ Ақмола, Павлодар, Қарағанды, Солтүстік Қазақстан облыстарын қоса алғанда, Қазақстанның басқа да өңірлерінде жүзеге асырылады. Жөндеу үшін тек түпнұсқа компоненттер мен қосалқы бөлшектер қолданылады.

  • Сервистік қызмет көрсету

- Grundfos өнеркәсіптік және тұрмыстық жабдығына жоспарлы сервистік қызмет көрсетуге шарттар жасасу

  • *Grundfos жабдығын пайдалануға енгізу мыналарды қамтиды:

- жабдықтың жай-күйін тексеру,

- электр қорегі мен коммуникацияларды қосудың дұрыстығын тексеру,

- орталықтандыру (консоль сорғылары үшін),

- жұмыс параметрлерін орнату, іске қосу және тексеру,

- пайдалануға беру туралы актіні (белгіленген нысанда) ресімдеу.

Жабдықты кепілдікті жөндеу жүргізуге өтінімді біздің сайтта қалдыруға болады

Ол үшін өтінімде мыналарды көрсету қажет:

  • Жабдықтың маркасы мен атауы;

  • Техникалық паспорттың деректері бойынша жабдықты дайындау күнін және сатып алу күнін көрсетіңіз;

  • Жабдықтың ақаулығы қандай екенін сипаттаңыз;

  • Өз кәсіпорныңыздың атауын, байланыс деректерін және байланысатын тұлғаның ТАӘ көрсетіңіз;

  • Сайттағы онлайн-нысанды толтырыңыз немесе электрондық пошта мекенжайына өтінім жіберіңіз: service@ergonomika.kz

Жабдықты жөндеуге және сервистік қызмет көрсетуге қатысты барлық сұрақтар бойынша "Эргономика" компаниясына хабарласыңыз +7 (7212) 910-101, +7 (701) 908-58-18. Немесе электрондық мекен-жайға жазыңыз: service@ergonomika.kz

Компанияның мекен-жайы: Кривогуз көшесі 57/2.